Subscribe:

Labels

Guardiola: Më duan sepse kam fituar në të kundërtën do hedhnin gurë te unë


Trajneri i Barcelonës, Pep Guardiola ka dhënë një deklaratë mjaftë kontraverse pasi ka thënë se njerëzit dhe fansat duan që ai të rinovojë kontratën pasi ka fituar shumë tituj sepse në të kundërtën ata do të hedhnin gurë te ai.

“Unë i falënderojë fansat dhe njerëzit të cilët e duan rinovimin tim, por nëse unë nk do të kisha fituar shumë titujë atëherë ata do të hedhnin gurë te unë”.

“Jam gjithashtu i lumtur që klubi im nuk ka vendosur një kohë të caktuar për rinovimin tim. Unë kam thënë me mijëra herë, mund të rinovojë për pesë apo gjashtë vite, por ju e dini mendimin që kam unë. Është zgjedhje personale, pra rinovojë vetëm për një sezon, nuk ka të bëj asgjë me klubin”.

“Unë nuk mund të punojë nëse nuk ka besim se mund të bëhemi të fortë mjaftueshëm”, tha Guardiola.