Subscribe:

Labels

Balotelli :" E njoh mire Morattin , ajo vizite e imja ne Appiano ishte per ..."

Rikthehet te flase Super Mario , duke i sqaruar te gjitha ato qe kane perfshire ate ne keto kohe , Man City , Inter , Milan e deri tek kartoni i kuq. "Per momentin mendoj vetem te qendroj ketu, mendoj pikerisht te qendroj tek City. Pastaj duke menduar te shohim , per momentin e kam mendjen ne Premier". Por ai blitz ne Appiano Gentile mund te hepe portat. " Une nuk doja te hyja , nuk doja te nderprisja intervisten e Stramas , me thane qe brenda ishte Branca dhe une doja ta takoja , ma kerkuan si nder me thane futu brenda. Ishte nje nder qe ma kerkuan dhe qe une e bera ". Por eshte dhe nje Derby per te :" Nuk e di pse flitet vetem per Interin e Milanin per mua. Une jam ne kontrate me Manchester City. E pastaj nuk e kuptoj pse vetem Inter dhe Milan ". Moratti flet mire per te :" E njoh mire Presidentin , ashtu si ai me njeh mua. Qe kur isha 15 vjec luaja per Interin , fjalet e tij me kane pelqyer por sdo te thote se do te kthehem tek Interi". Kartoni i kuq :" E kam kuptuar qe me ate xhest nuk jam penalizuar vetem une por edhe ekipi. E kam kuptuar ne perfeksion ate xhest".